École des chartes » ELEC » Cartulaires d'Île-de-France » Vaux-de-Cernay » Tome premier (2e partie) 1251-1300 » 1281-1290 » Apr. 1290

De domo prioratus de Monte-Rubeo, in vico de Feno, Parisius.

  • A Original en parchemin. — Inv., p. 51, c. A, nº 23.
  • a Cartulaire de l’abbaye Notre-Dame des Vaux-de-Cernay, de l’ordre de Cîteaux, au diocèse de Paris, éd. Lucien Merlet et Auguste Moutié, Paris, 1857-1858.
D'après a.

A touz ceus qui ces présentes leittres verront et orront, Jehan Arrode, bourjois de Paris, prévost de la marcheandise de l'iaue de Paris, et les eschevins di ce meesme lieu, salut : Nous fesons à savoir que nous voulons et otroions que relegieus hommes, le prieur et le couvent des hermites de l'ordre de seint Guilliaume de Montrouge de lés Paris et leur successeurs, pour eus et pour leur moutier, aient et tiennent perpétuelment et poursuivent en main morte, sanz contrainte de vendre ne de aliéner ne de maitre hors de leur main, une leur meson1 assise en nostre censive et nostre jurisdicion, en la rue du Fein, devant la meson au moines de Sarnai, joignant, d'une part, à la meson Jehan de Meullent, bourjois de Paris, et d'autre part, à la meson Jehan le Flament, bourjois de Paris, pour vint et quatre solz parisis de crois de cens ou de perpétuel rente pour l'amorticement desus dit, et pour douze deniers de fonz de terre, à prendre, avoir et recevoir perpétuelment chacun an au quatre termes, à Paris, à coutumes de nouz et de noz successeurs sur ladite meson, et à paier et rendre à nous et à noz successeurs des devant diz prieur et couvent et de leur successeurs, sauf toutevois perpétuelment à nous et à noz successeurs toute nostre joutice et tout nostre droit, soit en criage, soit en ventes, se ladite meson estoit vendue ou tems à venir, ou en autre quele qu'ele soit que nous avions devant ce que ces leittres furent fetes. En tesmoing de ce, nous avons mis en ces leittres le seel de nostre prévosté devant dite. Ce fu fet l'an de grâce mil deus cenz quatre vinz et dis, ou mois d'avril.


1 Cette maison avait été donnée, en 1270, au prieuré de Montrouge par Raoul de Mézières, clerc du diocèse de Séez. Voir nº DCCXIII, p. 670.