École des chartes » ELEC » Cartulaires d'Île-de-France » Vaux-de-Cernay » Tome second » Première moitié XIVe siècle » 3 mart. 1349, n. s.

" Littere decime de Orfino. "

  • A Original en parchemin. — Inv., p. 90, l. 1, nº 22.
  • a Cartulaire de l’abbaye Notre-Dame des Vaux-de-Cernay, de l’ordre de Cîteaux, au diocèse de Paris, éd. Lucien Merlet et Auguste Moutié, Paris, 1857-1858.
D'après a.

A touz ceuls qui ces présentes lettres verront et orront, Symon Maupingne, garde de la prévosté et des seauls de la chastellerie d'Espernon, salut : Saichent tuit que, en la présence Jehannin Cosse, clerc juré, tabellion de ladicte chastellerie ad ce establi, vint et fut présent en sa propre personne Jehan Malevie, bourgeois d'Esparnon, lequel cognut et confessa soy avoir vendu à relegieus hommes et honestes, l'abbé et le couvent de l'église des Vauls de Cernoy, telle desme, comme ledit bourgois a et puest avoir eu la ville et ou terrouer d'Orfin et environ, appellée la desme qui fut jadiz aus Breteauls, tenue en fyé et à une foy de Thomas le Roy, autrement le Tonnelier, à cause de damoiselle Estace, sa fame, pour le pris et la somme de vinte quatre florins d'or à l'escu, etc.........

Donné, tesmoing les seauls de la chastellerie dessus dicte, à la relacion dudit clerc juré, .


1 Le 13 mars suivant, Thomas le Roy et Eustache, sa femme, confirmèrent cette vente. (Inv., p. 90, l. 1, nº 23.)